poniedziałek, 10 lutego 2014

Kursy on-line za darmo

Trafiłam niedawno na ciekawy link:

http://www.iflscience.com/technology/take-college-and-university-courses-online-completely-free

 Jest bardzo dużo miejsc w internecie, gdzie za darmo można zrobić jakiś kurs i otrzymać jakiś dyplom, certyfikat itp. Są różne rodzaje, jedne z kontaktem z osobą - np. profesorem z jakiejś uczelni, który sprawdza prace domowe i jakiś test na koniec (te są prowadzone w określonym czasie, od do), a inne dostępne non-stop sprawdzane w całości automatycznie (z testem wyboru).

Ja w tej chwili zapisałam się na dwa typy:

Estimation of measurement uncertainty  in chemical analysis

ten od 3.03 do 13.04.2014, ma 13 części, na końcu test i zaliczenia.

I zapisałam się też na 3 kursy na saylor.org , w tej chwili ta strona oferuje 316 kursów z różnych dziedzin, ja robię: Biotechnology, Analytical Chemistry, Spectroscopy. Trochę sobie powtórzę przed doktoratem, podszkolę angielski. Spektroskopia bardzo fajnie zrobiona, z odczytywaniem widm, póki co jestem zadowolona.

Polecam i pozdrawiam! 

3 komentarze:

  1. kocham panią za tą stronę :) dopiero po znalezieniu jej nie jestem aż takj bardzo przerażona maturą rozszerzoną z chemii. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja polecam jeszcze tą stronę: https://www.coursera.org/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń