wtorek, 2 stycznia 2018

2017 - podsumowanie

Pierwszy raz w życiu piszę podsumowanie roku. To dla mnie, dla swojego rozwoju, swojej motywacji, trochę na pamiątkę i żeby potem porównać z 2018 ;) Jeśli kogoś to zmotywuje przy okazji albo w jakikolwiek sposób do czegoś zachęci to fajnie ;)

Styczeń 2017 - "Narodziny"

W styczniu urodził się mój drugi syn i to było najważniejsze. W sumie cały rok 2017 jest mocno związany z dziećmi z tego powodu ;) Ale przed narodzinami była ciężka praca na koniec - pracowałam do połowy stycznia, dopinałam wszystko, kończyłam badania, skończyłam kurs internetowy LC-MS Method Validation z oceną A.

Luty 2017 - "Mentor"

W lutym spotkałam na żywo mojego mentora, z którym do tamtej pory tylko mailowałam i pisałam na whatsappie. Filippo był moim mentorem "uczelnianym", z programu Golden Mentoring University of Manchester. Pomógł mi w ogarnięciu CV, listu motywacyjnego, przysłał fajne przykłady i opowiedział o swojej karierze zawodowej. Znajomość inspirująca.

Opowiadałam w Polskiej Szkole o pracy naukowca.


Marzec 2017 - "Szkoła waldorfska"

W marcu byliśmy pierwszy raz na dniu próbnym w szkole waldorfskiej i zakochałam się w tej edukacji. Pisałam o tym TU. Było za wcześnie z malutkim żeby dołączyć do grupy Parent&Child Playgroup, ale już wiedzieliśmy że to jest to. Zarezerwowaliśmy miejsce w przedszkolu dla starszego. Poza tym w marcu mocniej zaczęliśmy się wkręcać w Domowy Kościół, byliśmy na dniu wspólnoty w Derby.

Kwiecień 2017 - "Abstrakt i sąsiadki"

Napisałam abstrakt na konferencję i udzielałam się w życiu sąsiedzkim ;) Poznałam wiele fajnych mam, było dużo spotkań z dziećmi, różne playgroup(y). No i Wielkanoc. I zrobiliśmy warzywnik w wannie za domem ;) Znajomi pożyczyli nam psa, a park w kwietniu był piękny ;)




Maj 2017 - "Astra Zeneca i 30-stka"

Z pracy wysłali nas na "wycieczkę" do Astra Zeneki. Mimo że byłam na macierzyńskim, pojechałam, bo to ładnie wyglądało w unijnych rozliczeniach. Haczyk do odhaczenia. A dla mnie możliwość wyjścia do ludzi ;P Były moje 30-ste urodziny. Impreza w parku z moimi mamami-koleżankami. Bardzo miło.


Czerwiec 2017 - "Charytatywnie i wycieczkowo"

Byliśmy na wielu wyjazdach z dziećmi. Krótkich: parki, farmy, muzea, playgroup(y). Brałam udział w akcji charytatywnej dla ludzi ze spalonego wieżowca z Londynu (sprzedawaliśmy różności używane i ciasta, piekłam mufinki i szarlotkę).


Lipiec 2017 - "Polska"

Praktycznie cały miesiąc w Polsce. Najpierw konferencja EuroMar w Warszawie (oczywiście rodzina ze mną), sesja plakatowa, potem chrzest Kacpra i nasza 7 rocznica ślubu. Na koniec miesiąca wróciliśmy do pięknego warzywnika w wannie ;)



Sierpień 2017 - "Walia"

Byliśmy na wspaniałej wycieczce w Walii. I dalej dobrze się bawiłam z sąsiadkami ;)



Wrzesień 2017 - "Waldorf School"

Zaczęliśmy już uczęszczać na zajęcia do przedszkola waldorfskiego co piątek. Odwiedzili nas znajomi z Warszawy, spotkałam się z koleżanką ze studiów w Birmingham (z dziećmi rzecz jasna ;).

Październik 2017 - "Powrót"

Powrót do pracy. Na początku nieusystematyzowane godziny. Przyjęcie zobowiązań DK i start pierwszego roku formacji.

Listopad 2017 - "3"

Trzecie urodziny starszaka. I dalsza praca, kursy na edx, których niestety nie skończyłam na czas. Dwa szkolenia na uniwersytecie.

Grudzień 2017 - "Thermomix"

Tak, kupiliśmy fantastyczną maszynę ułatwiającą życie w kuchni ;) No i były międzykulturowe Święta. I kurs Estera.



Szkolenia z roku 2017:

- How to secure a fellowship - UoM
- Research data management - UoM
- LS-MS Method Validation - University of Tartu, on-line
- Kurs Estera - Szkoła Ewangelizacji Cyryl i Metody, Manchester

edx nieskończone na czas niestety...

Przeczytane książki:

- "I nigdy nie chodziłem do szkoły” André Stern
- "Wierzące dzieci - o tym jak wychowywać dzieci do dojrzałej wiary" Mariola i Piotr Wołochowiczowie
- "Grzesznicy - opowieści o miłosierdziu" Anna Wolska, Anna Czyż

Zdaje się że tylko te przeczytałam do końca, kilka zaczęłam (nie licząc dziecięcych ;).

Przypomnieć sobie ten rok pomógł mi kalendarz google, który jest teraz moim organizatorem życia i pracy.


Dziękuję Bogu za ten rok.
Dziękuję tym, którzy tu zaglądają.

Najlepszego!

2 komentarze:

  1. No, pięknie Ci poszedł ten rom, chylę czoła: deojka dzieci, jedno malutkie, a Ty dzialasz prężnie, jak Ci się to udaj☺

    OdpowiedzUsuń
  2. No, pięknie Ci poszedł ten rom, chylę czoła: deojka dzieci, jedno malutkie, a Ty dzialasz prężnie, jak Ci się to udaj☺

    OdpowiedzUsuń